Whatssap parroquial

Aquesta plataforma digital  cada vegada més popular, fa possible la comunicació en xarxa. Ja fa uns anys que ens serveix per comunicar-nos amb els pares i mares dels infants de catequesi i entre les catequistes. Però des de fa uns mesos i arrel del confinament total, vam veure que podia fer un servei de comunicació entre els qui participem en la quotidianitat de la comunitat parroquial. Es tracta d‘un xat de comunicació d‘informacions pràctiques que també ens permet penjar-hi cada setmana el full parroquial. Darrerament, hi hem incorporat l‘enviament de les esqueles dels fidels cristians de qui l‘ endemà se celebraran les exèquies a la parròquia. Una vegada més oferim la possibilitat d‘entrar en aquesta xarxa per a poder rebre notificacions i informacions que ens poden ser útils. Es tracta d‘un canal merament informatiu que no permet la interacció. Si voleu ser-hi, senzillament ens heu de facilitar un número de telèfon mòbil i us hi incorporarem tot seguit.